↑ חזור ל ספורטאים

הדפס עמוד זה

האולטרה מרתוניסט הבכיר, אריאל רוזנפלד, ממליץ על טבעונות

“ההרצאה גרמה לי לפקוח את העיניים ולעבור לתזונה צמחונית ולאחר מכן טבעונית. בעקבות המעבר לטבעונות היכולות שלי כספורטאי סיבולת השתפרו משמעותית, זמני ההתאוששות שלי מאימונים התקצרו ויכולתי לפרוץ גבולות של מרחקים ומהירויות.”

אריאל רוזנפלד
פסקה מתוך המאמר הנרחב “הופה גמבה סטייל” מאתר Bonk.co.il שבו אריאל מתמקד בתועלות שלדעתו הוא מפיק מהתזונה הטבעונית כעוסק בספורט אתגרי בתחום הסיבולת:

“בגלל הפעילות הגופנית שאני עוסק בה לקחתי תוספי תזונה עוד לפני המעבר לצמחונות ולטבעונות.

לאחר המעבר הורדתי את כל סוגי הויטמינים שאותם הייתי לוקח כתוספים מכיוון שאין לי יותר צורך בהם. אני עדיין לוקח ברזל ומגנזיום בתקופות עומס (כפי שלקחתי גם קודם).

בנימה אישית, אני מאמין מאוד בדרך שבחרתי.

הוויתור על המוצרים מהחי הוא אחד הוויתורים הקלים שעשיתי בחיי ואני מאוד גאה בו.

הבונוס שקיבלתי היה שיפור משמעותי בבריאות הכללית שלי וביכולות שלי כספורטאי סיבולת.

אני גם רוצה להזהיר את אלו ששוקלים לשנות את התזונה שלהם שהם עלולים ליצור תחושת אי נוחות אצל חברים ומשפחה קרובה (אני בטוח שטבעונים אחרים מחייכים עכשיו) – מהר מאוד ימליצו לכם לעשות בדיקות רפואיות, וכנראה שתשמעו את החשש שהצעד הבא שלכם הוא שאתם תלכו לגור במנזר וכו’.
אם תחשבו על זה – לא שונה בהרבה מהשאלות שנשאלתם לפני שהתחלתם לרוץ\לשחות\לרכב מרחקים ארוכים 🙂

אני ממליץ מאוד לכל המתעניין בבריאותו לחקור ולחפש בעצמו את התשובות, ובוודאי שלא להסתמך על המלצות הממומנות ע”י גופים שיש להם אינטרס מסחרי כלשהו.”

למאמר המלא…

אריאל רוזנפלד, חבר הנבחרת הייצוגית של קבוצת הסיבולת ZONE3, הוא אחד רצי האולטרה מרתון הבכירים בארץ ואלוף 2012 במקצה ה-60 ק”מ במרוץ היוקרתי ביותר בארץ בתחום – אולטרה מרתון סובב עמק.

ראיון וידאו מומלץ עם אריאל:

אריאל רוזנפלד