↑ חזור ל עוד…

הדפס עמוד זה

עוד על ביקורו של יורופסקי בישראל ב-2012

אייטמים נוספים מהתקשורת בעקבות ביקורו של גארי יורופסקי בישראלי בספטמבר 2012.

אל-חורה

כתבת פריים טיים על ההרצאה הטובה ביותר ברשת אל-חורה

אימאן חדאד, מגישת תכנית “אליום” ברשת הטלוויזיה הערבית אל-חורה, פגשה את גארי יורופסקי בירושלים בעקבות הצלחתה המסחררת של הרצאתו בישראל. غاري يوروفسكي على قناة الحرة  

צפה בעמוד »

גארי יורופסקי מרצה בפני ארגון העיתונאים

גארי יורופסקי מרצה בפני ארגון העיתונאים / nrg וידאו

כתבת וידאו של nrg מעריב הסוקרת את ההרצאה של גארי יורופסקי שנערכה ב-7 לספטמבר 2012 בפני ארגון העיתונאים בבית ציוני אמריקה בת”א.  

צפה בעמוד »

מוסף הארץ

מודעות זה כואב / מייקי דגן, הארץ חגים

עורך “מוסף הארץ”, מייקי דגן, מספר במוסף החג של העיתון על המעבר שלו לטבעונות. “אז מה קרה לפני חודש בערך? אשתי הצמחונית החליטה שהיא נעשית טבעונית. ואני, ברגע של נחישות, החלטתי לעלות על העגלה. הטיעונים של גארי יורופסקי, שרואיין במוסף “הארץ” שבעריכתי, וגם ההרצאה שלו ששמעתי בתל־אביב ‏(את ההרצאה באינטרנט הקפדתי לא לראות מחשש לחשיפה …

צפה בעמוד »

walla

לא לאכול בעלי חיים: גארי יורופסקי בישראל / ליהי שורש, וואלה בעלי חיים

מיליוני אנשים בכל העולם צפו בהרצאה של האקטיביסט גארי יורופסקי, שעוסקת בטבעונות ובזכויות בעלי חיים. השבוע הוא מגיע לישראל לנסות לשכנע גם אתכם להפסיק לאכול בשר.  

צפה בעמוד »

עכבר העיר

מורידים ראש: האנשים שהפכו לנו את השנה / נטע הלפרין, עכבר העיר

השנה האחרונה היתה השנה שבה תל אביב הפכה טבעונית, או לפחות לא הפסיקה לדבר על זה. גארי יורופסקי, בחור אמריקאי שלכולם דחוף להזכיר שהוא גם יהודי, איז טו בליים: הרצאת היוטיוב שלו בעניין הועברה מפה לאוזן תחת הכותרת היומרנית “ההרצאה הכי טובה ששמעתי בחיים”, ואם לא צפיתם בה עד עכשיו, כדאי שתבדקו את החיבור שלכם …

צפה בעמוד »

מאקו

צפו: ההרצאה מעוררת המחלוקת של גארי יורופסקי / mako – חדשות 2

גורו הטבעונות החדש מטיף לחיים ללא בשר, ביצים, חלב ושאר מוצרים מן בחי בהרצאה שכבשה את ישראל והשיגה כמעט 400 אלף צפיות ב-youtube.  

צפה בעמוד »

בלוג חורים ברשת

גארי יורופסקי: “יהודים צריכים להתבייש על אכילת בשר” / גל מור, חורים ברשת

מאחורי כסות ההצהרות הלוחמניות, המניפולציות הרגשיות ופסאדת הגורו המשיחי והטרוריסט הבינלאומי, גארי יורופסקי מתגלה במהלך השיחה כבחור פשוט וחביב בטי שירט לבנה ולב טוב שכובש אותך בישירות ובכנות שלו.  

צפה בעמוד »

גלריה

הקשר בין המחאה החברתית לטבעונות

האם הבת שלי תשנא אותי כי נתתי לה לאכול סלמון? מחשבות בעקבות הרצאתו של גורו הטבעונות גרי יורופסקי בתל אביב.  

צפה בעמוד »

הארץ

זהירות, תכנים קיצוניים / אייל מגד, הארץ

המטיף הטבעוני הכריזמטי גארי יורופסקי הגיע שלשום ארצה, כדי לעשות כאן נפשות למען הפסקת ההתעללות בבעלי חיים. במסגרת סבב ההרצאות שלו היה אמור לבקר גם בתיכון הניסויי בירושלים, שבו לומד בני. כבר נקבע מועד להרצאתו, אך כעת התבשרו התלמידים שמשרד החינוך הוציא חוזר האוסר לקיים את ההרצאה, מאחר ש”החומר המועבר אינו הולם” – נוסח יבשושי …

צפה בעמוד »

כיכר השבת

טבעונות וצמחונות במגזר החרדי: הצצה מרתקת לתופעה לא חריגה / יוסף פאר, כיכר השבת

מיוחד למגזין ראש-השנה של ‘כיכר השבת’: הצצה ראשונה לתופעת החרדים הצמחונים. יש להם סיבות דתיות, ולא רק בריאותיות. וגם: מי הם הרבנים שנותנים את ההיתר לכך? ומה עושה חרדי צמחוני בסעודת שבת, בה נוהגים לאכול בשר ודגים? מרתק (מגזין חג, ראש-השנה).  

צפה בעמוד »

nrg מעריב

הנתונים מוכיחים: שואת בע”ח אינה סיסמה / nrg מעריב

היחס לבעלי החיים, חסרי הישע, הוא המבחן המוסרי העליון שבני האדם נכשלים בו יום אחרי יום. בעולם של אוכלי בשר ושותי חלב, אין אנשים מוסריים. אמנון ברונפלד שטיין בטוח שגארי יורופסקי צודק.  

צפה בעמוד »

זמן ירושלים

לוחמה טבעונית / אלי שי, זמן ירושלים

כתב “זמן ירושלים” נכח בהרצאה של גארי יורופסקי בסינמטק ירושלים ויצא מדמם.  

צפה בעמוד »

זמן-תל-אביב

מגרש ביתי / עינת טורס, זמן תל אביב

אל ההרצאה של גרי יורופסקי – הפעיל האמריקני למען זכויות בעלי חיים שהרצאתו הפכה לאחת הנצפות ביוטיוב בארץ וגרמה לישראלים רבים לעבור למחונות ולטבעונות – הגיע קהל נרגש למדי, כולל כותבת שורות אלו.  

צפה בעמוד »

ynet - מדור אוכל

ניפגש בצלחת: אורי שביט פוגשת בגארי יורופסקי / Ynet

שינויים בהרגלי האכילה הם לא עניין של מה בכך, תחשבו על הדיאטה האחרונה שעשיתם – ואיך תגיבו למעבר לטבעונות? אורי שביט פותחת שנה חדשה כטבעונית מוחלטת כשהיא מצטרפת לגארי יורופסקי על הבמה ומסבירה איך יוצרים שינוי.  

צפה בעמוד »

מאקו

הכירו: חברם הטוב ביותר של החיות / mako – חדשות 2

יכול מאוד להיות שגם אתם קיבלתם לאחרונה מייל עם הכותרת: “ההרצאה הכי טובה שתשמעו אי פעם”. מדובר בשיעור שצולם לפני שנתיים באוניברסיטת ג’ורג’יה, והפך להרצאה הנצפית ביותר בישראל. הכירו את גרי יורופסקי…  

צפה בעמוד »

אפוק טיימס

להסתכל לאוכל בעיניים / יניב ניצן, אפוק טיימס

ההרצאה מסתיימת במשפט שיש לנו בחירה מה נכניס לפינו. כנראה שכמו לפני ההרצאה כך גם אחריה, כדי שנוכל באמת לבחור את דרכנו עלינו קודם כל באמת להבין: “למה?”  

צפה בעמוד »

buzzmag

זעם ברשת: האיש וההרצאה הכי מפורסמת ביו טיוב עוכב לחקירה בארץ / teenk – buzz magazine

גארי יורופסקי, האיש שגרם לרבים לעבור לטבעונות, הגיע לארץ ועוכב לחקירה באופן מיידי. מביך? כולכם כבר בטח מכירים את ההרצאה המפורסמת של גארי יורופסקי שרצה לכם ביו טיוב כבר כמה חודשים טובים. מדובר בהרצאה שמטרתה לשכנע אתכם להפוך להיות טבעונים ולהפסיק לאכול לחלוטין בשר, חלב וביצים…  

צפה בעמוד »