↑ חזור ל מכתבי 2013

הדפס עמוד זה

אפריל – יוני 2013

ההרצאה המדהימה ומעוררת ההשראה של גארי יורופסקי נגעה בליבם של אלפי אנשים בישראל. לא מעטים מהם הודו ליורופסקי בכתב.

כל המכתבים שלפניכם נשלחו למייל של יורופסקי באנגלית ותורגמו לעברית עבור אתר זה.
ניתן לשלוח ליורופסקי מכתבים נוספים למייל garytofu@earthlink.net

נשלח: יום חמישי, אפריל 4, 2013
אני בן 17 מישראל. זה מדהים מה שאדם אחד יכול לעשות. מהשנייה ששמעתי את ההרצאה שלך, ידעתי שאין דרך אחרת אלא טבעונות. אני טבעוני במשך 8 חודשים בזכותך. חייתי בשקר וחשבתי שאני בחור מוסרי, כאשר למעשה הייתי עיוור ובור. אני כבר לא מפחד להיכנס לויכוח עם כל מי שמנסה להצדיק את השואה הזאת. אתה מתחשב, וללא ספק האדם הנדיב וההגון ביותר על הפלנטה הזו. העולם הזה בוודאי לא ישכח זאת לעולם.

נשלח: יום שישי, אפריל 12, 2013
ראיתי את ההרצאה שלך ואני משוכנע שאאפסיק לאכול בשר ומוצרי חלב.

נשלח: יום שישי, אפריל 12, 2013
אני מישראל והנאום שלך פקח את עיניי. בחודשים האחרונים אני נמנע לחלוטין מכל מוצרי חלב, מוצרים עם ביצים, דבש ובשר. לקח לי רק כמה ימים וצפייה בהרצאה שלך פעמיים כדי לעבור את השינוי המדהים הזה! מלבד העובדה שאני כבר לא נוטל כל חלק בניצול ורצח בעלי חיים, אני גם לא מרגיש כמו צבוע, מאחר ואני אומר שאני אוהב כלבים וחתולים ולמעשה לא לוקח חלק בשחיטת בעלי חיים.

נשלח: יום שבת, אפריל 13, 2013
אני בן 23 מישראל. לפני 7 חודשים ראיתי את ההרצאה שלך והפכתי לטבעוני באופן כמעט מיידי. היום אני מראה את ההרצאה שלך ל 10 אנשים קרובים אליי. כבר עזרתי בהפיכת בחור אחד לטבעוני לאחר שצפיתי בה איתו לפני כמה ימים.

נשלח: יום ראשון, אפריל 28, 2013
אני בת 12 מישראל ואני טבעונית בזכותך. יש לי דף בפייסבוק שנקרא “Life is better vegan“. אתה יכול להגיד לאנשים שיעשו לייק לדף שלי?

נשלח: יום שישי, מאי 3, 2013
אני מישראל. ראיתי לאחרונה את ההרצאה שלך והחלטתי שהדברים נכונים מבחינה מוסרית. תוך כמה ימים, הפסקתי לאכול בשר ומוצרי חלב. עכשיו יש לי מגוון רב יותר ומלא אפשרויות ממה שהיה לי אי פעם כאוכל בשר. העיניים שלנו סגורות כל כך חזק מפני שזו הדרך היחידה שאנחנו יכולים להמשיך לאכול בשר. ברגע שהייתי חופשי מהדילמה המוסרית, זכיתי בחופש לחשוב בבהירות. אז תודה על שעזרת לי.

נשלח: יום ראשון, מאי 5, 2013
אני גרה בישראל ואני בן 22. לאחרונה סיימתי שירות צבאי בן שלוש שנים, ונסעתי לדרום אמריקה. בשלושת החודשים האחרונים, נתקלתי בכמות רבה של אכזריות איומה לבעלי החיים כאן. לאחר שאנשים כל הזמן אמרו לי שאני חייבת לראות את ההרצאה שלך, ראיתי אותה והבנתי למה הם אמרו את זה. מעתה והלאה אני 100% טבעונית, ואני מודה לך על ששינית את נקודת המבט שלי.

נשלח: יום רביעי, מאי 15, 2013
החיים שלי השתנו לטובה. מי ייתן ואלוהים יברך אותך. תמשיך בעבודתך הטובה ואל תפסיק. העולם זקוק לך.

נשלח: יום חמישי, מאי 16, 2013
אני בן 13 מישראל. ראיתי את הווידאו שלך ב-YouTube, ואני באמת מבין את מה שאמרת, אז הפסקתי לאכול בשר וחלב וביצים באופן מיידי.

נשלח: יום חמישי, מאי 16, 2013
אני רק רציתי להגיד לך שאחרי שנה וחצי של צמחונות, (שקרתה מייד אחרי שראיתי את ההרצאה שלך), סוף סוף הפכתי לטבעוני מלא היום.

נשלח: יום רביעי, מאי 22, 2013
אני מישראל וכשראיתי ההרצאה שלך. היא גרמה לי סוף סוף להפוך לטבעוני.

נשלח: יום שני, מאי 27, 2013
אני גר בישראל. הפכתי לטבעוני מטעמי חמלה. אני מתאמן לתחרויות בינלאומיות של רכיבת כביש לחובבנים. רציתי לעצב בגדי רכיבה על אופניים עם לוגו ADAPTT על מנת לתמוך בחזון שלך.

נשלח: יום חמישי, מאי 30, 2013
אני בן 13 וחי בישראל. ההרצאה שלך היא מדהימה. היא שינתה אותי, וכמעט את כל החברים שלי בבית הספר.

נשלח: יום שני, 3 ליוני, 2013
צפיתי בהרצאה שלך לפני כ -6 חודשים. מאז לא נגעתי בחלב או בשר. לא נגעתי באף מוצר שעשוי מבעלי חיים מהרגע שסיימתי לצפות, פשוטו כמשמעו. אם לדייק, ברגע שסיימתי להקיא את כל התוכן של הקיבה שלי. תודה לך על שפקחת את עיניי.

נשלח: יום ראשון, 9 ליוני, 2013
אני בת 12 וחיה בישראל. ההרצאה שלך פקחה לי את העיניים ושינתה את הדרך בה אני רואה את העולם. אני טבעונית כבר כמה חודשים. אני מודה לך מכל לבי. אתה בן אדם מדהים וביחד אנחנו יכולים לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר עבור בעלי החיים.

נשלח: יום שלישי, 11 ליוני, 2013
תודה לך מישראל. אני טבעוני מאז אותו היום שראיתי את ההרצאה שלך לפני שנה. תודה לך על ששינית לי את החיים .

נשלח: יום שלישי, 18 ליוני, 2013
אני מישראל והפכתי לטבעונית לפני שנה, והכל בזכותך. להיות טבעונית היא ההחלטה הטובה ביותר, החשובה ביותר, משנה חיים ביותר שקיבלתי אי פעם. אני לא יכולה להביע עד כמה החיים שלי השתנו לטובה מאז שאני טבעונית. אחד הדברים הכי טובים בלהיות טבעונית הוא שפגשתי כל כך הרבה אנשים חדשים ומדהימים, אכפתיים שממלאים את חיי עם משמעות חדשה. אחד מאותם החברים החדשים הטובים בחיים שלי הוא הסיבה שאני כותבת לך. הוא גם הפך לטבעוני לפני כשנה מייד אחרי שראה את ההרצאה שלך ב-YouTube. הוא מעריץ גדול שלך ומעריץ את העבודה שאתה עושה. אנחנו נחגוג את יום השנה הטבעוני הראשון שלנו בקרוב ואני רוצה לבקש ממך אם תוכל לצלם את עצמך אומר כמה מילים בשבילו כדי שהחגיגה הטבעונית תהיה מושלמת. אני יודעת שתהיה לכך משמעות אדירה עבורו.

נשלח: יום שבת, 29 ליוני, 2013
תודה ענקית מישראל על העבודה שאתה עושה בחינוך כוכב הלכת שלנו. אני טבעוני במלוא מובן המילה מאז הצפייה בווידאו ב-YouTube במרץ 2013. אני לא קונה או צורך בשר, עוף, דגים, חלב, גבינה, ביצים, או דבש.