↑ חזור ל שונות

הדפס עמוד זה

מביאים את גארי לארץ – ממשיכים את התנופה

האיש שהרצאתו חוללה שינוי תודעתי מדהים בישראל – מגיע בדצמבר הקרוב

גארי יורופסקי, שמילותיו הכואבות הביאו את הטבעונות למיינסטרים וגרמו לעשרות אלפי אנשים בישראל לעבור לטבעונות, יקיים בחודש דצמבר הרצאות בתיכונים, אוניברסיטאות, אירועים וחברות ענק שונות.

איך אפשר לעזור:
עזרו לנו לממן יחד את הביקור. יש צורך במימון כרטיסי הטיסה והשהות של יורופסקי בישראל, וכמו כן במימון של פרסום מינימלי בפייסבוק וביוטיוב ע”מ שהביקור יהיה כמה שיותר מוצלח.

לתרומה באופן מאובטח באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי או PayPal:

במידה וסכום הבסיס שנדרש לא יגויס עד ה-31 בנובמבר, כל תורם שיבקש, יזוכה.
לתרומה באמצעות העברה בנקאית, תרומה מוכרת לצרכי מס, או אם אין ברשותכם כרטיס אשראי בינלאומי או כרטיסכם לא נתמך בפייפאל, אנא פנו אלינו. לתרומה בדולרים, לחצו כאן.
סכום בסיס שנדרש: 18,000 ₪
  • זוג כרטיסי טיסה עבור יורופסקי ובת זוגתו שמשמשת כעוזרת האישית שלו ואחראית על תיאום המסע בישראל.
  • שהות למשך 20 יום (לינה, דלק, מזון).
סכום יעד לגיוס: 25,000 ₪
  • סכום בסיס
  • הפקת חומרי דפוס
  • פרסום בסיסי ביוטיוב ובפייסבוק


סכום יעד לגיוס: 25,000 ₪
סכום בסיס שנדרש: 18,000 ₪
סכום שגויס עד כה: 19,500 ₪

ארגון הביקור נעשה בשיתוף עם צוות ויגן פרנדלי ומד התרומה נמצא גם באתר שלהם. המד הוא אותו מד ומתעדכן בשני האתרים בו זמנית.

שני הצוותים המארגנים פועלים בהתנדבות מלאה וכל סכום שייתרם מיועד לכיסוי הוצאות טיסה, שהות ופרסום בסיסי בלבד!

מד תרומה

למה כל כך חשוב שגארי יגיע שוב?

1. להגביר את ההד התקשורתי: גארי יורופסקי הוא מהפכן. עד היום, אף פעילות לזכויות בעלי חיים בישראל לא הצליחה לעורר הדים חזקים כמו מילותיו הכואבות. גם התקשורת המיינסטרימית לא הצליחה להתעלם מהכריזמה החזקה והנוכחות הטלוויזיונית והאישית של האיש שהביא את מהפכת הטבעונות לישראל. כולנו הרגשנו את גל התקשורת הענק שהשיח הטבעוני זכה לו בעקבות הביקור הקודם של גארי בישראל. עוד ביקור משמעותו עוד אנשים שיחשפו לנושא ויספרו לאחרים על השינוי שקרה להם. דוגמה טרייה: הכתבה הנרחבת שהתפרסמה החודש במוסף הארץ.

גארי יורופסקי בישראלגארי יורופסקי בישראל

2. לעורר את הציבור היָשֵׁן: במהלך ביקורו הקודם, נחשפו עוד עשרות אלפי אנשים להרצאה ששינתה את חייהם מקצה לקצה. אין ספק שההרצאה ביו-טיוב היא מעוררת השראה, אך לצפות ביורופסקי הכריזמטי על הבמה בלייב, זו חוויה חזקה ביותר ולכל הדעות – בלתי נשכחת. הרצאות של גארי בארץ יאפשרו לעוד אלפי אנשים להיחשף למידע החשוב שהוא מעביר בדרך הכנה והברורה שלו. אין ספק שיש הרגשה של שינוי, אך אנשים רבים עדיין ישנים. זכרו שלא נולדנו טבעונים וגם לנו קרה משהו שגרם לנו להשתנות. אין כמו מילותיו החודרות של יורופסקי בכדי לעזור לאחרים להתעורר, על מנת שגם להם תהיה ההזדמנות להבין את המציאות ולהצטרף למאבק.

גארי יורופסקי בישראלגארי יורופסקי בישראל

3. לחולל מהפכה חברתית אמיתית: דור חדש גדל בישראל, דור שלא חייב לגדול על מיתוסים ושקרים של תעשיות הבשר, החלב והביצים. זהו דור של צעירים אמביציוזיים, שרוצים לקחת אחריות על חייהם ורואים מעבר לבולשיט שאנו המבוגרים הורגלנו אליו. בואו ניתן לרבים מהם את ההזדמנות שלנו לא הייתה בילדותנו – מרצה כריזמטי שיציג בפניהם את האמת מאחורי תעשיות המזון מהחי, ללא אג’נדות כלכליות וללא פרופוגנדה שקרית – על מנת שיוכלו לראות את המציאות כפי שהיא ולעשות את הבחירות בעצמם. דור שלם של צעירים יכול לגדול אחרת ולבנות חברה מוסרית וצודקת יותר. בואו נעזור להם לחולל כאן מהפכה חברתית אמיתית.

גארי יורופסקי בישראלגארי יורופסקי בישראל

יורופסקי פועל בהתנדבות מלאה ואינו מקבל שכר או גמול כספי על כל העבודה הקשה והמתישה שהוא עושה. הוא ארגון של איש אחד, שמקדיש את חייו לבעלי חיים אחרים ונותן להם את הקול, שהם כל כך זקוקים לו. אף יותר מזה, הוא נותן לנו את האפשרות להבין את המציאות ולראות מעבר לשקרים שגדלנו עליהם. אין מתנה גדולה מזו.

גארי יורופסקי בישראלגארי יורופסקי בישראל

לפני ובמהלך הביקור חשוב ביותר לעלות את רמת העניין של הציבור והתקשורת ולהביא את הדיון בזכויות בעלי חיים למרכזו של המאבק החברתי. כולנו צריכים לקחת אחריות על המהפכה בארץ, לא לנוח לרגע, לא לתת למומנטום להתמוסס, אלא לעבוד קשה על מנת להחדיר את השינוי לכל השכבות החברתיות בכל חלקי הארץ. בראיון תקשורתי אמר יורופסקי שישראל תהיה אולי המדינה הטבעונית הראשונה בעולם. הוא מאמין בנו: הדם החם והרצון לשינוי הצליחו להחדיר תקווה באיש שראה הרבה סבל בחייו. בואו לא נאכזב אותו ואת בעלי החיים, אלא ניקח אחריות יחד ונגרום לגל גדול אף יותר מזה שהיה בביקור הראשון, כזה שיביא לשינוי חברתי אמיתי.

גארי יורופסקי בישראלגארי יורופסקי בישראל