↑ חזור ל שונות

הדפס עמוד זה

הדרך המומלצת לתרום לפרויקט

כל שקל תרומה שווה ערך ל-20 עד 40 צפיות בסרטונים הכואבים והחשובים שאנו מפיצים, אשר גורמים לצעירים ובני נוער לפקוח את עיניהם וליבם לסבל המחריד שעוברים מדי יום על מאות מיליוני בעלי חיים בישראל בלבד.
כלומר, תרומה של 100 שקלים שוות ערך ל-2,000 עד 4,000 גולשי יוטיוב שלא מדלגים ישר על הפרסומת וכן נחשפים למציאות הטראגית של תעשיות המזון מן החי.
אנא עזרו לנו להפיץ את המסר.

עבור מה משמש כסף התרומות?

1. פרסומות ביוטיוב

סרטוני הוידאו אותם אנחנו מריצים כפרסומת לפני סרטונים ביוטיוב הם שני הטריילרים הרשמיים של ההרצאה, הסרטון “עדות של אמא” בהשתתפותה של רותם סלע, טריילר להרצאה הנהדרת של מלאני ג’וי, טריילר להרצאה שמשרד הבריאות צריך לראות, תקציר תחקיר כלבוטק על גורלם של אפרוחים זכרים ו”פגומים” בתעשיות הביצים והבשר ותקציר תחקיר כלבוטק על משחטת זוגלובק.

לחיצה על הטריילרים להרצאה של יורופסקי תוביל את משתמשי יוטיוב לדף הראשי של אתר ההרצאה, לחיצה על הסרטון “עדות של אמא” עם רותם סלע לאתר המיוחד mother.org.il, לחיצה על תחקירי כלבוטק לדף איך מתחילים באתר, לחיצה על הטריילר להרצאה של מלאני ג’וי לדף ההרצאה שלה באתר זה ולחיצה על הפרומו להרצאה של ד”ר מייקל גרגר לאתר Briut.org.

• במידה ותרצו שכסף התרומה יוקדש לסרטון ספציפי מתוך הסרטונים הנ”ל, אנא רשמו לנו וכך יהיה.
מודעות הפרסום האחרות שאנו מריצים ביוטיוב הן מודעות טקסט, אשר מופיעות לעתים קרובות בעקבות חיפושים שונים ביוטיוב ולעתים רחוקות בזמן תצוגה של סרטונים. לפניכם תצוגה מקדימה של מודעות מסוג זה. לחיצה על מודעות ההרצאה של יורופסקי מובילה לסרטון ההרצאה הראשי ביוטיוב. לחיצה על מודעת הסרט ארת’לינגס מובילה לדף הסרטון ביוטיוב.

לחצו להגדלה

מודעת פרסום ביוטיובמודעת פרסום ביוטיוב
מודעת פרסום ביוטיובמודעת פרסום ביוטיוב
מודעת פרסום ביוטיוב

מודעת פרסום ביוטיובמודעת פרסום ביוטיוב

2. פרסומות בפייסבוק

מודעות הפרסום שאנו מריצים בפייסבוק משתנות לעתים תכופות בהתאם להתפתחויות של התקופה. לפניכם מספר דוגמאות למודעות שהרצנו במשך הזמן:

מודעת פרסום בפייסבוק

במקרה שהמודעה “רגילה” (ראו שורה ראשונה), לחיצה על המודעה מובילה אל לשונית ההרצאה בדף הפייסבוק של ההרצאה.
במקרה שהמודעה היא מסוג מודעת דף של וידאו (ראו שורה שניה), המודעה פותחת את המודעה המקורית בדף ומפעילה את הסרטון.

3. הפקת ומשלוח חומרי דפוס

חומרי הדפוס אשר מיועדים להפצה ההרצאה כוללים כרטיסי ביקור וסטיקרים הנשלחים בחינם לכל מי שמבקש. לפרטים המלאים, ראו דף “הזמינו חומדי דפוס“.
לתרומה לחצו כאן.
תרומה ע”י מתן הוראת קבע בכרטיס אשראי ל-12 חודשים בלבד:
ניתן לבטל את ההוראה בכל עת ע”י לחיצה כאן.

לתרומה חד פעמית באופן מאובטח באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי או PayPal, לחץ/י על הסכום שברצונך לתרום:


ראוי לציין שמעבר לרשום לעיל, כל פעילויות הקמפיין נעשות ללא תשלום. כל צוות הפרויקט פועל בהתנדבות מלאה ובכוונה מוחלטת וטהורה לקדם טבעונות וזכויות בעלי-חיים.